Ο στρατιώτης ποιητής

Δεν έχω γράψει ποιήματα
μέσα σε κρότους
μέσα σε κρότους
κύλησε η ζωή μου.

Την μιαν ημέρα έτρεμα,
την άλλην ανατρίχιαζα
μέσα στο φόβο,
μέσα στο φόβο
πέρασε η ζωή μου.

Δεν έχω γράψει ποιήματα,
δεν έχω γράψει ποιήματα,
μόνο σταυρούς
σε μνήματα
καρφώνω.

Πέθανε σήμερα, σε ηλικία 86 ετών ο ποιητής Μίλτος Σαχτούρης.
Όμως "τον ποιητή τίποτε δεν τον εγγίζει, ούτε ο χρόνος. Γιατί έχει μέσα του το παιδικό, το γεροντικό και το δαιμονικό συγχρόνως..."

...Αυτά τα λίγα μου είπε ο μεγάλος ποιητής / όχι πια στον καθρέφτη και στο παράθυρό μου / αλλά μέσα από τα ψηλά χορτάρια του θανάτου του / μισός από τη μέση κι απάνω στο φως, έξω από το χορτάρι / μισός από τη μέση και κάτω στο σκοτάδι / κάτω από το φως.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Pio peikairos apo pote o poihths. As koitaksoume ola ekeina ta amerikanopoula, pou syneparmena apo thn peripeteia pou tous poulane aneka8en oi kinhmatografikes paragwges ths xwras tous se sxesh me ton polemo, "bouthksan" sta ba8ia. Mono pou mallon den hkseran kalo kolympi... Ki osoi den xa8hkan, gyrisan oiktra metaniwmenoi kai isobeia "labwmenoi". Akomh ki ekeinoi pou dhlwnoun "eytxismenoi" gia thn empeiria tous ayth (!!!)... koitakste to blemma tous... Pisw apo thn alazoneia pou den paradexetai to la8os, skoteiniazoun dyo prodomena neanika matia...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα πολλά πρόσωπα της ψηφιακής λογοκρισίας

Μετεκλογικά

Βαϊμάρη και αντιφασισμός, μια ιστορική σημείωση